KI OK - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu KI OK - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

KI OK

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

22 Oktober 2005 | Australië, Adelaide

G, Day mates.

Australiers zijn rare mensen.
Volgens hun vallen we met onze neus in de boter. Het regent hier. Wij hebben daar natuurlijk andere gedachten bij. Ze zijn erg blij met de regen na 4 droge jaren.

We zijn de afgelopen twee dagen naar Kangaroo Island (KI) geweest. Het is een prachtig eiland met heel veel natuurschoon en dieren. Dat Kangaroo slaat op de vele.... die hier rondlopen of liggen.... want je ziet menig platgereden exemplaar. Erg zielig vinden Jelle en sjoerd.

Naast de Flora& Fauna zijn de rotsformaties fantastisch om te zien. Ik had jullie graag wat foto's getoond maar ik krijg de camera niet verbonden met deze..... computer.

We gaan ons nu opmaken om met de camper op pad te gaan. We hebben er heel veel zin in. We moeten wel 3000 KM in 8 dagen volbrengen.
We hopen in ieder geval jullie nog steeds op de hoogte te kunnen houden.

See you all,

• 22 Oktober 2005 - 20:59

John Vd Berg:

kan ik mijn schoonmoeder niet sturen ipv een platte kangeroe
    gr john

• 23 Oktober 2005 - 18:01

Monique:

Veel kijk en rij plezier onderweg en doe voorzichtig. Houden jullie in de gaten.

Grtjes Monique

• 24 Oktober 2005 - 10:54

Erik:

i can only understand some of this web page like "Gday mates" and "see you all" you need more aussie phrases! All the best :)