We zijn met de camper onderweg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu We zijn met de camper onderweg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

We zijn met de camper onderweg!

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

24 Oktober 2005 | Australië, Sydney

G'day,

We zijn sinds gisteren onderweg met de camper en zijn nu aangeland in Naracoote. Inderdaad het zegt mij ook niets.

Het had nogal wat voeten in de aarde om de camper mee te krijgen. Leuk hoor dat plastic geld, maar als er een limiet op zit dan houd het snel op. We konden gelukkig 2/3 van het bedrag pinnen en de rest hebben we geleend bij de familie.

Het rijden met de camper valt reuze mee. Je moet alleen rekening houden met de breedte. Het is een uit de kluiten gewassen koelkast op wielen.

Terwijl pa en ma voorin druk bezig zijn de weg te zoeken zitten Jelle & Sjoerd rustig achterin te lezen, spelletjes te doen, rond te kijken of te dutten. Gewoon fantastisch.

We gaan straks weer verder richting de great ocean road. We laten wel weer weten hoe dat avontuur afloopt.

O ja, er staan een paar foto's bij het bericht"we hebben het gehaald".

Tot lezens.

• 24 Oktober 2005 - 05:19

Willeke:

Zo gaaf zeg wat ik allemaal zie. Nog Heel veel plezier en ik vind het erg leuk om te lezen.

• 24 Oktober 2005 - 07:44

Ellen:

Vandaag weer op m'n werk, eindelijk de site kunnen bekijken en alles uitgeprint voor pa en ma.
    Het ziet er goed uit.
    Gerda alsvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Allemaal nog heel veel plezier.

Een dikke kus.

• 24 Oktober 2005 - 07:57

Monique:

Jullie hebben vast zoveel te vertellen (dat niet in allemaal in de berichtjes past) over al die mooie foto's die jullie maken. Kom ik vast naar luisteren als jullie terug zijn.
    Gerda fijne verjaardag daar verweg en veel plezier allemaal.
    Groetjes Monique

• 24 Oktober 2005 - 09:41

Erik En Thea:

Gerda alvast voor morgen van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtige fotos, we hebben ze ontvangen. Wensen heel veel plezier en een fijne dag morgen. Dat je maar verwend mag worden... zo te zien lukt dat aardig. Ook Hans en de kids een fijne dag toegewenst...daar heb je skippy...

groets en knuffel Kroontjes

• 24 Oktober 2005 - 17:13

Patricia:

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie en de kids, en om te zien natuurlijk, op de foto's. Hier is de herfstvac. voorbij en gaan we weer naar school! Hebben je gister nog gemist Hans, in de kerk met Ambiance. Maar genieten jullie nog lekker van jullie mooie vac. en Gerda ik las dat je morgen jarig bent dus bij deze van Harte. Groeten Patricia

• 25 Oktober 2005 - 06:13

Willeke:

Hiep hiep hoera Gerda van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.