We hebben het gehaald. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu We hebben het gehaald. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

We hebben het gehaald.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

19 Oktober 2005 | Australië, Adelaide

Daar zijn we dan weer.

Het heeft even geduurd voordat er weer nieuws van ons is. Dit komt doordat ik geen toegang had tot een computer met internet aansluiting. Ik zit nu in een locale bibliotheek in adelaide.

Na het vorige berichtje is onze reis verder goed verlopen. Zondag ochtend 8.00 uur lokale tijd stonden we in Adelaide, dat is zaterdag 24.00 uur nederlandse tijd.We hebben er uiteindelijk 28 uur over gedaan.

De ries is ons meegevallen. Jelle en Sjoerd zijn echte wereld reizigers en hebben zich prima gedragen. Sjoerd had wat problemen met het wachten op de luchthavens, maar gelukkig heeft hij niet gevraagt: "zijn we er al".

We logeren op dit moment bij de familie Arnoldus in Adelaide. En hebben het prima naar ons zin. Gelukkig hebben ze een grote trampoline in de achtertuin en kleinkinderen die over de vloer komen, dus Jelle en Sjoerd vervelen zich niet. Ze leren zelfs een aardig woordje australisch van hun achter achter nichtjes. G'day mate, enz.

Wat hebben we de afgelopen dagen gedaan?
- We hebben twee dagen uitgerust en de neven en nichten ontmoet.
- dinsdag zijn we naar Cleland park gweest. Een groot park waar de meeste inheemse diersoorten los rond lopen. We kregen dus de kans om kangaroes en koala's te aaien en voeren. Hopelijk krijg ik later nog wat foto's op de site.
- vandaag zijn we naar Walker Flat geweest. Hier heeft de familie Arnoldus een huisje in de Australische binnenlanden. Jelle heeft hier zijn eerste grote vis gevangen!!!!

Morgen gaan we naar Kangaroo Island een groot naatuureservaat op een eiland. Dus de komende dagen zijn we waarschijnlijk niet online.

Er volgt meer!

• 19 Oktober 2005 - 11:37

Els:

En dit is nog maar het begin....
    succes en vooral veel plezier.

• 19 Oktober 2005 - 22:36

Ron:

Fijn dat alles voorspoedig gelopen is, veel plezier en doe Shane de groeten. Het slechte weer is hier begonnen koud en een mot regentje.

• 20 Oktober 2005 - 07:57

Familie V. Geffen:

Hallo Hans en familie,
    Wat hebben wij aan jullie gedacht, donderdag 13 okt. toen wij zelf op weg waren naar Singapore! Het is goed te weten dat ook jullie in 1x mee konden. Veel plezier in Australie!
    Groetjes uit Borneo,
    Jos, Carola lotte & Daniel
    van Geffen
    PS: www.famvangeffen.waarbenjij.nu

• 21 Oktober 2005 - 05:12

Erik En Thea:

Fijn dat jullie het goe dnaar zin hebben geniet er maar van. Hebben geprobeerd te bellen.
    Hier en in Noordwijkerhout alles goed. Knuffels Kroontjes