familie ontmoeten - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu familie ontmoeten - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

familie ontmoeten

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

19 Juli 2015 | Australië, Brisbane

vandaag de familie ontmoet.
Henny, Sandra en Erik met zijn gezin hebben een cruise gemaakt lags de noordelijke eilanden. Ze hebben genoten.
Wij hebben met elkaar een bakkie gedaan en gezellig bijgepraat.
Helaas kon het niet al te lang, want Henny en Sandra (opgehaald door Wim en Peter) moesten nog weer 2,5 uur terugrijden naar Gympie.
Het was in ieder geval erg gezellig en toch weer even bijgekletst :)

• 25 Juli 2015 - 12:34

Majan Clemens:

Hoi Sjoerd,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wens je een fantastische verjaardag in Nieuw Zeeland.

Ik volg jullie via de leuke berichten. Wat een prachtige ervaring!

Nog heel veel plezier toegewenst en zie uit naar jullie volgende reisverslag.

warme groet,
    Marjan

• 25 Juli 2015 - 14:48

Marjan:

Foutje, ik wens je natuurlijk een fantastische verjaardag in Australie.
    Misschien volgend jaar Nieuw Zeeland?