De vakantie is bijna over. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu De vakantie is bijna over. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

De vakantie is bijna over.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

07 November 2005 | Singapore, Singapore

He, he, daar zijn we weer!

We hebben drie dagen op een eiland doorgebracht zonder internet aansluiting, dus geen update van de weblog.

Dit berichtje tik even snel in op het vliegveld van singapore. We zijn dus weer op de terugweg. Onze spetterende vakantie is bijna ten einde.

Ik moet inchecken, dus wat er de afgelopen dagen heeft plaatsgevonden tik ik in Noordwijkerhout wel in, met bijbehorende foto's.

Tot morgen.

• 07 November 2005 - 18:26

Erik En Thea:

Hallo globetrotters welkom thuis,zal wel even wennen zijn zeker met de temp.
    De dagen zijn voorbij gevlogen,zowel voor jullie als van ons.
    Gerda kon je die mooie jurk aan en hoe vond Hans hem? Was die bruiloft een bijzondere belevenis.
    Nu maar gaaan sparen om een reis te doen naar Canada en daar met een kamper rond te trekken.