Op stap met onze"mate". - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Op stap met onze"mate". - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Op stap met onze"mate".

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

03 November 2005 | Australië, Brisbane

Daar zijn we weer,

Een lekker rustig ontspannen dagje vandaag.
We gingen opstap met onze australische vriend Shane Barnes en zijn vrienden Olaf en Lianne uit Duitsland. Een internatinaal gezelschap dus.

Sjoerd en Jelle deden erg hun best om dingen in het negels duidelijk te maken. Gelukkig verstaat Shane een woordje nederlands en was het voor onze oosterburen ook niet al te moeilijk.

We vertrokken vrij laat, Shane had nog wat te regelen voor de bruiloft van zaterdag, naar een plaats ten noorden van Brisbane. Het was niet zo ver(volgens australische begrippen). We hmoesten 2 uur rijden.

We kwamen uit bij weer een schitterend park. Een stuk ongerept regenwoud met een hele mooie waterval. Het mooie aan deze waterval was dat we er mochten zwemmen.
Dat hebben we natuurlijk gedaan.

Het was wel koud, brrrrrrrr, maar als je eenmaal door bent dan gaat het wel.
Sjoerd vond het maar zo zo, maar Jelle maakte al gauw mooie sligerduiken met het touw wat bij de waterval hing. Dolle pret!

Nu gaan we ons voorbereiden voor ons vertrek naar North Stradbroke Island.
Weer zo'n bounty eiland voor de kust van Brisbane(het houd niet op). Hier gaan we de bruiloft van Shane en Kaylie vieren komende zaterdag. We zijn erg benieuwd.

Jullie ook?

Lees het de volgende keer.

• 03 November 2005 - 12:13

Ellen:

Bah zeg wat lijkt me dat vervelend zo'n Bounty eiland (grapje!) Wat ziet het er geweldig uit. Ik zal pa en ma ook weer verblijden met het laatste nieuws. Geniet ze nog.
    Hier wordt het langzaam kouder en vanmiddag krijgen we regen en onweer.
    Dikke kus.

• 03 November 2005 - 16:09

Groep 4:

Mooie waterval, zeg. Zouden wij wel even onder willen gaan staan. Groeten van ons

• 04 November 2005 - 10:10

Maud V. Paridon:

hoi sjoerd en de fam.prins is het leuk op vakantie bij ons regent het en is het bij jui mooi weer???? de foto's waaren heel leuk groetjes maud

• 04 November 2005 - 10:14

Van Jelle:

heben juuli veel koowaalaas gezien

• 04 November 2005 - 10:21

Natalia Kabica:

hoi family de prins hebben jullie mooi weer gehad wij niet groetjes natal

• 04 November 2005 - 12:19

Meester Leo:

Joepie, We hebben een kaart gehad uit Australie, bedankt. We hebben weer even de foto's bekeken en ik heb jullie bericht voorgelezen. We hopen dat de bruiloft leuk is. Groetjes !

• 05 November 2005 - 23:39

Monique:

Hallo luitjes
    Volgens mij moeten jullie zo'n beetje wakker worden of wakker zijn. Of misschien liggen jullie nog na te genieten van een spetterend australische bruiloft. Ik hoop dat jullie het heel leuk hebben gehad en dat bij gerda de jurk goed paste ( niet te veel gegeten) Heel veel groetjes en een goede terug reis
    John en Monique