De laatste pagina van ons weblog. - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu De laatste pagina van ons weblog. - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

De laatste pagina van ons weblog.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

09 November 2005 | Nederland, Noordwijkerhout

Beste familie, vrienden, Kenissen, enz,

Dit is dan de laatste pagina van onze australische vakantie weblog.

We zijn weer veilig thuis en al weer aan het wennen aan onze dagelijkse routine. De jetleg valt tot nu toe mee. De kater van het geen vakantie meer hebben is des te groter.

Ik moet eerst het verhaal nog afmaken.

We zijn dus nog drie dagen op North Stradbroke Island geweest, een ander eiland voor de kust van Bisbane.

We hadden voor de laatste dagen weer een auto gehuurd (een Holden commodore), een grote wagen anders paste al onze bagage er niet in.

We kwamen natuurlijk te laat aan voor de veerboot. Gelukkig ging er nog een tweede.
Het bleek al gauw dat dit eiland weer net zo tropisch was als de vorige. Het houd ook niet op. Mooie witte stranden met mooie hoge golven. Daar later meer over.

We hadden een klein huisje gehuurd. Het zag er leuk uit in eerste instantie, maar.....
de huisdieren, kakkerlakken en GROTE SPINNEN, kregen we er gratis bij. Ach het was alleen om er te slapen.

We zijn lekker naar het strand geweest en s'avonds kennis gemaakt met de andere bruilofts gasten. Allemaal aardige ozies.

De volgende dag was de bruiloft. De bruidegom, onze mate, zou 2 uur voor de bruiloft nog even komen zwemmen. Hij had Jelle en Sjoerd belooft te leren surfen. Helaas was hij er maar 10 minuten. Gelukkig was er een vriend hem om het aan de jongens te leren. Wel, we hebben er twee beachboys bij. Ze bleken allebei talent te hebben.

S'middags was de bruiloft. Deze was heel erg relaxed. Echt Australisch, no worries mate! De kerkdienst duurde een half uur en daarna begon het feest. Heel anders als bij ons maar heel gezellig en ontspannen. We hebben er weer een hoop kenissen bij.

De volgende dag was er een brunch BBQ om nog even gezellig na te babbelen over de bruiloft. Daarna nog even lekker gezwommen met het bruidspaar en afscheid genomen van onze australische vrienden. Dit viel Sjoerd erg zwaar.

Maandag ochtend om 6 uur zijn we aan de terugreis begonnen. en 30 uur later stonden we weer in Noordwijkerhout aan de andere kant van de wereld. Ook de terugreis liep weer op rolletjes. Het heeft ons echt meegezeten deze reis!

We willen iedereen heel erg bedanken voor het meeleven met onze vakantie via de weblog. We hopen dat jullie net zo genoten hebben als wij. Jullie reacties waren heel erg leuk om te lezen en hebben aan onze vakantie pret bijgedragen.

For our Australien Family and friends, we like to say THANK YOU for everything you did for us. You made our holliday unforgetable. You are real friends.

En dit is het eind van het verhaal!

• 09 November 2005 - 12:37

De Boomars-familie:

Welkom thuis allemaal. Het was erg leuk jullie reis te volgen. Het was duidelijk dat jullie er heel erg van hebben genoten. Nu weer terug naar het gewone leven. Dat zal best even wennen zijn. Groetjes...