Onze trektocht is over. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Onze trektocht is over. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Onze trektocht is over.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

30 Oktober 2005 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal,

We zijn op onze eindbestemming aangekomen.
Dit bericht komt van ons appartement in Brisbane. Een echte intetnet aansluiting op de kamer, dus geen gerommel in een internet cafe.

We hebben vandaag een bezoek gebracht aan Seaworld. Dit na lang beraad met Jelle en Sjoerd. Het bleek geen slechte keus.

Ze hebben er fantastische shows met dolfijnen en andere zeedieren. Je kun oog in oog staan met de haaien en zeesterren aaien. Dat hebben we natuurlijk uitgeprobeerd.

Hierna hebben we onze reis afgemaakt en na 3000 km de camper weer ingeleverd. Volgens Jelle was de tijd snel gegaan. Dit zijn we van harte met hem eens. 8 Dagen zijn zo om en veeeeels te kort om een kwart van Australië te kunnen zien. Moeten we nog een keertje gaan!

Vanavond hebben we gegeten bij Shane onze australische vriend en zijn aanstaande vrouw Kylie. Het was erg gezellig totdat er een opossum(klein buidelratje) opdook in de boom boven ons. Voor je het weet heb je een possum ..... in je bord.(deze zien er uit als een... van een cavia)

Jelle en Sjoerd, onze rugrats, liggen nu lekker te slapen, moe van de lange reis.

Morgen gaan we het maar eens rustig aan doen!

See you.

• 30 Oktober 2005 - 17:59

Christina Geerlings:

Leuk om jullie reisverslag te lezen en de foto's te bekijken.
    Zelf genieten we nog even na van onze prachtige trip naar Egypte. Wij hebben genoten en zo te lezen wordt het voor jullie een onvergetelijke reis. We wensen jullie vele mooie herinneringen toe.

• 30 Oktober 2005 - 21:07

Ron:

Zo te zien en te lezen hebben jullie een fantastische reis gehad.En hebben jullie veel te vertellen.In Nederland is geloof ik het voorjaar weer begonnen. Het was vandaag 19 graden.

Ga morgen weer lekker aan het werk, dit moet jou toch wel plezier doen Hans.

En die A330 staat toch wel erg veel binnen.
    Begin er al aardig in thuis te raken.
    Maar ik zal het niet teveel over het werk hebben anders bederf ik jullie vakantie nog.

Doe Shane en Kylie de groeten en neem er nog een.

Groetjes Ron

• 31 Oktober 2005 - 07:59

Ellen:

Hoi allemaal,
    Fijn dat jullie reis zoe goed is verlopen.Ik moet jullie van pa en ma bedanken voor de kaart. Ze genieten ook van jullie verslag dat ik voor hen meeneem.
    Veel plezier de komende dagen nog.
    Dikke kus.

• 03 November 2005 - 12:57

Jules Linders:

We hebben allemaal nog een keer gekeken. Ja, het feest is weer voorbij Jelle! Volgende week zit je weer op school. Tot gauw!!!