Nog een dag reizen. - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Nog een dag reizen. - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Nog een dag reizen.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

29 Oktober 2005 | Australië, Surfers Paradise

Hallo alle achterblijvers,

We zijn imiddels weer twee dagen verder. We zitten nu in een andere staat, Queensland, in het plaatsje surfers paradise. Dit ligt aan de pacifichekust net onder Brisbane ons einddoel.

Nadat we in Sydney, smorgens om 7 uur een duik in het zwembad haden genomen, hebben we behoorlijk door moeten rijden om het te halen. Vandaag zelfs 525 km.

Onze vriend Shane had aangeraden om naar een orringa park te gaan.
Het werd een beetje laat en al donker dus belanden we in Bellinger???

Toen we het dorp binnen reden zagen we honderden vleermuizen van het formaat meeuw.
Dat was even schrikken, vooral voor sjoerd, maar we leerden al gauw dat het fruit etende exemplaren waren. Pffft.

De volgende ochtend bleek dat ze hun nest bij ons op de camping hadden en vond Sjoerd het uiteindelijk toch leuke diertjes.

We zijn vanochtend ook nog naar dat park geweest. Dat was een stuk regenwoud waar een mooi wandelpad door heen liep. Meters hoge bomen, oerwoud geluiden, enz. We moesten Jelle tegenhouden om niet met de lianen te gaan slingeren.

Morgen gaan we naar een pretpark. Waarschijnlijk warners movie world. Dit is speciaal voor Jelle en Sjoerd omdat ze zolang stil hebben moeten zitten achter in de camper.Daarna door naar Brisbane(noog maar 90 km).

Hoe dit afloopt lezen jullie volgende keer.