Eindelijk rust! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Eindelijk rust! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Eindelijk rust!

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

31 Oktober 2005 | Australië, Brisbane

How ya doing mates?

We hebben inderdaad een rustig dagje gehad.
Niet veel bijzonders te melden...of toch.

We hebben vanochtend uitgeslapen tot 7.30 uur. Dit was ons in geen weken meer overkomen. Jelle en Sjoerd zijn echt moe.

We hebben lekker ontbeten in een cafe in de buurt. Een echt australisch ontbijt, Bacon & eggs op toast (regular) voor Hans, Bacon & Tomato & mushrooms voor Gerda en voor de Boys een lekkere dikke pannekoek met ijs en aardbeien. Daar kom je wel een dagje mee door! (dit moet je niet iedere dag doen)

Hierna zijn we een stkje gaan wandelen(om het ontbijt te verteren). En nog even geshopt in een mall.

Ook dit was de jongens teveel. We hebben maar een Siesta ingelast, wat hier niet gebruikelijk is.

We hadden van onze vriend de opdracht gekregen om naar South Bank te gaan. Als ervaren wereldreizigers(nou ja) hadden we dit zo gevonden. Met de watertaxi waren we er zo. Het bleek een park aan de rivier "Brisbane"te zijn.

Midden in de stad heb je dus zomaar een zwembad met strand. Bij 29 graden is dat geen overbodige luxe. We hebben dus lekker gezwommen.

Ook deze dag was weer zo om.
Morgen gaan we, als het meezit, wilde dolfijnen voeren!!!!!!!!

Lees volgende keer meer.

• 31 Oktober 2005 - 11:20

Prinsenhof,groep 4:

Hoi Sjoerd,Jelle en familie, Wat zitten jullie lekker te eten, en een siesta vinden wij ook wel leuk,maar wij moeten . werken. Die haai lijkt ons eng. Dan maar liever even die dolfijn aaien GRoeten uit Nederland

• 31 Oktober 2005 - 13:01

De Boomars-familie:

Leuk jullie wereldreis op deze manier te volgen. Wensen jullie nog veel plezier en geniet van dat extra beetje zomer!!!Groetjes...

• 01 November 2005 - 10:01

Erik En Thea:

hallo prinsjes zo te horen alles goed en genieten jullie nog steeds. Ziet er allemaal gaaf uit. We zijn wel een beetje jaloers hoor.. Hier is het ook nog steeds voor de herfst lekker weer... onvoorstelbaar gewoon... Al wat gehoord over de terug vlucht ivm plaats en zo... Nou veel plezier nog en knuffels Kroontjes...doei

• 01 November 2005 - 14:49

Groep 4, Prinsenhof:

Hoi Sjoerd en familie, geen berichtje vandaag (1november) ? We hebben nog even de foto"s bekeken. Wat een gevaarlijke haai, zeg. groetjes van groep 4.

• 02 November 2005 - 10:26

Erik En Thea:

Hé globetrotters.

Leuke ervaringen we moeten maar gauw bij elkaar komen om wat met elkaar wat info uit te wisselen .
    De nieuw zeelanders willen graag dat we in de kerstperiode komen en dan moeten er australie laten vallen.