We zitten in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu We zitten in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

We zitten in Sydney!

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

27 Oktober 2005 | Australië, Sydney

Hi you to you all,

We zijn inmiddels twee dagen verder en zijn nu in Sydney aangeland (op het moment in hartje sydney).

We hebben in anderhalve dag 850 km gereden. We zijn onderweg niet echt gestopt voor bezienswaardigheden maar hebben wel genoten van het landschap wat aan ons voorbij schoot.
Je komt van alles tegen zoals, mooi vergezichten, bergen, dalen en onderzeeboten!?(ja ook dit laatste).

Jelle heeft een heleboel gave trucks gezien en dacht daar bij aan zijn klas genoot Michael.

We hebben net in Sydney harbor rondgelopen en natuurlijk voor het OperaHouse (de schelpen) geposeerd. Dit was het enige wat Jelle en Sjoerd wilden zien.

We gaan morgen opweg naar Brisbane langs de pacifische kust en hebben daar 3 dagen voor.
De laatste 1000 km.

Verder wil Gerda iedereen bedanken voor hun verjaardags mailtjes en telefoontjes.

See you,

(for our australian readers: All is well we are in Sydney and leave tommorow for brisbane. Is this ok Anne, Eric and Shane)

• 27 Oktober 2005 - 11:12

Ellen:

Hoi alle vier,
    Nog een aardig stukje te rijden. Hopelijk komen jullie nog veel moois tegen onderweg.Veel plezier.
    Kusjes voor allemaal, ook van opa en oma.

• 27 Oktober 2005 - 13:35

Jules Linders:

We hebben met de hele klas gekeken. Het zijn schitterende beelden. Jullie weten dus dat we een beetje meeleven. Zo'n kangoeroe is weer eens wat anders dan de Witte Kerk. veel groeten van de hele klas en van mij.

• 28 Oktober 2005 - 08:59

Groep 4, Meester Leo:

Lieve Sjoerd en familie Prins, Hoe is het in Australie. Was het leuk met de kangaroes. Het zijn mooie foto's. groeten van ons

• 28 Oktober 2005 - 12:09

Domino Vd Meer:

Hoooooooi jelle en sjoerd hoe is het op vakantie?met mij gaat het goed ik heb al vijf proefwerken gehad en we hebben een klein feesje gehad voor meester andere toe moesten we allemaal iets doen ik heb vragen gemaakttoen wist meester andere maar 20 vragen goed en ik had er 21 gemaakt van je nichje domino

• 28 Oktober 2005 - 12:22

Edana:

hebben julie een fijne vakantie?Is het fijn en leuk in Sydney, ik ben daar nog nooit geweest.{maar ik wil er wel naartoe. van Edana vriendin van Domino