Hiep Hiep Hoera! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Hiep Hiep Hoera! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Hiep Hiep Hoera!

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

25 Oktober 2005 | Australië, Melbourne

How you doing?

Hiermee begroeten de aussies je als je ergens komt.

Het is vandaag de derde dag dat we onderweg zijn naar Brisbane. We zitten nu in hartje Melbourne en hebben 1100 km afgelegd.

We zijn vandaag niet erg opgeschoten want de great ocean road is net een achtbaan dus rijden we niet zo snel.

Er is natuurlijk wel veel te zien onderweg, zoals de twaalf apostelen, waarvan er nog maar acht overeind staan....., en nog veel meer moois. Het is onbeschrijfbaar dus ga ik niet verder....

Gerda is vandaag jarig!
Iedereen die gebeld heeft heeel erg bedankt. En de mailers natuurlijk ook.

We gaan nu nog even een feestje bouwen in hartje Melbourne. Tot lezens.

Er staan weer nieuwe foto's in ons plakboek.

• 25 Oktober 2005 - 09:29

Els:

Gerda,

Van harte proficiat. Ik vind het wel een mooi verjaardagscadeautje hoor; zo'n reisje door Australie...

• 25 Oktober 2005 - 09:38

Ellen:

Nogmaals gefeliciteerd. Hebben jullie nog telefonisch bericht ontvangen van pa en ma? Anders bij deze ook van hen de hartelijke felicitaties. Ze waren erg blij met de foto's.
    Tot schrijfs.

• 25 Oktober 2005 - 11:57

Rjan Marion En De Rest:

Hoi Gerda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen jou en je mannen een heel gezellige, zonnige dag daar aan de andere kant van de wereld.

• 25 Oktober 2005 - 15:08

Piet En Liesbeth:

Hi Allemaal en vooral de jarige Gerda! (of was dat gisteren?)
    Geweldig zo'n dagboek! Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    Have fun en we horen/zien de verhalen/foto's wel na thuiskomst.

• 25 Oktober 2005 - 19:11

Marijke En Haar 4 Mannen:

Van ons allemaal hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Bij thuiskomst staat er een fles Jozef-wijn voor je klaar bij Mia.Daar drinken we hem met zijn allen op en horen al jullie verhalen!! Geniet er lekker van, deze bijzondere reis met jullie kids! tot de 19e! Marijke

• 26 Oktober 2005 - 07:40

Ineke Veerman:

gerda gefeliciteerd met je verjaardag ik heb jullie foto's bekeken , geweldig is het bij jullie.geniet er van ,we horen straks al jullie verhalen wel.tot volgende week.groeten van fred ineke en marieke