Van je fouten moet je leren. - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Van je fouten moet je leren. - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Van je fouten moet je leren.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

26 September 2005 | Nederland, Noordwijkerhout

Beste allemaal,

Sorry, jullie konden niet op de site komen ik had hem afgeschermt met een wachtwoord.
Als het goed is kunnen jullie hem nu wel openen.

  • 28 September 2005 - 19:56

    Erik:

    prachtig dit is voor de vakantie neem ik aan... mooi gemaakt...

  • 28 September 2005 - 19:58

    Erik.kroon@planet.l:

    heel mooi... voor australie neem ik aan...
    groeten erik en ik zie gerda vrijdag...

  • 11 Oktober 2005 - 17:00

    Willeke:

    Leuk idee deze site en ik zal zeker regelmatig kijken. Ik wens jullie een onwijs gave reis en de groetjes

  • 23 Oktober 2005 - 04:21

    Sandra:

    Have a safe and wonderful adventure to Brisbane!!!!..sorry not alot of time to spend with you guys, but heh always next time :)))) xxxx sandra and christopher xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordwijkerhout

Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 7967

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: