Het is bijna zover. - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu Het is bijna zover. - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

13 Oktober 2005 | Nederland, Noordwijkerhout

Beste lezer,

Het gaat bijna gebeuren. Morgen hopen we op het vliegtuig richting Australië te stappen.
De tickets zijn in huis, de koffers moeten nog gepakt worden, we zijn er bijna klaar voor.

Wat gaan we eigenlijk doen?
Wel.... we zijn het volgende van plan.

Vrijdag 14 oktober gaan we naar Schiphol toe en hopen (we vliegen op standby basis)het vliegtuig naar Singapore te pakken.
Vanuit singapore vliegen we via Melbourne naar Adelaide(zuid australië).We "hopen" hier zondag 16 oktober aan te komen.

In Adelaide verblijven we bij de nicht van Gerda. Het plan is om hier wat rond te kijken en een bezoek te brengen aan Kangaroo Island, een groot natuurreservaat.

Vanaf 23 oktober gaan we per camper door Australie touren. We weten de route nog niet maar het plan is om langs de kust te rijden en in ieder geval Melbourne en Sydney aan te doen. De rest zien we nog wel.

30 Oktober hopen we dan (2500 km verder) in Brisbane aan te komen. Daar verblijven we in een hotel. Ook hier gaan we de omgeving verkennen en onmoeten we onze australische vriend Shane Barnes.

We zijn uitgenodigd voor zijn bruiloft op 5 november. De bruiloft is, als we het moeten geloven, op een tropisch eiland. Ook hier verblijven we in een hotel.

Als dit allemaal achter de rug is vliegen we 7 november weer terug via Mebourne en Singapore naar Amsterdam.

We doen hierbij de belofte om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze reis. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal internetwinkels dat we tegenkomen. We gaan het in ieder geval proberen.

Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd.

• 13 Oktober 2005 - 08:07

Marion + Arjan +rest:

Hallo wereldreizigers,
    Sterkte met de laatste voorbereidingen en we wensen jullie een geweldige reis. Gaan jullie volgen via deze site!!!

• 13 Oktober 2005 - 09:29

PATRICIA HOGERVORST:

ONWIJS VEEL PLEZIER!EN VOOR MORGEN ALVAST EEN HELE GOEDE REIS.
    GROETJES FAM. HOGERVORST

• 13 Oktober 2005 - 10:34

Ron Van Aalst:

Hans,Gerda en Kids

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie, en geniet ervan.
    Pfffffffffff eindelijk drie weken rust,....euh nee niet jullie.... ik......bedoel mijzelf:).

• 13 Oktober 2005 - 11:13

Willeke:

Zo, dat klinkt allemaal erg leuk en spannend. Nou heel veel plezier en we gaan jullie verslag zeker lezen. Goede reis!!!!!!

• 14 Oktober 2005 - 11:31

Els De Crook:

Een goede en veilige reis toegewenst en vooral ook veel plezier. Speciale groet voor Sjoerd; wat zal hij veel kunnen vertellen als hij terug komt.
    Doeg