In Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu In Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd Prins - WaarBenJij.nu

In Alice Springs

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Hans, Gerda, Jelle & Sjoerd

08 Juli 2015 | Australië, Alice Springs

En dan zijn we dan in Alice Springs.... een vlucht van 2 uur en 40 minuten vanuit Sydney met een 737-800
Een mooie vlucht met leuke plaatjes..... (foto's)
Nadat de auto gehuurd is gaan we naar ons hotel.... daar trekken we ons plan: we doen even boodschappen voor het ontbijt en voor in de auto en doen nog even een bezoekje aan de Flying Dokters service museum.
Daarna een prachtige zonsondergang bij een heilige plek voor de vrouwen van de Aborigionals en aansluitend heerlijk eten in het restaurant van het hotel.
We hebben nog steeds wat last van het tijddsverschil, dus kruipen er weer vroeg in (21.15 uur)
Morgen weer om half 7 op om weer een dag vol avonturen tegemoet te gaan :-)

• 08 Juli 2015 - 13:59

Monique:

Slaap lekker en morgen fris weer op. Veel plezier xx

• 08 Juli 2015 - 15:37

Thea Kroon.:

Hallo jongelui.
    fijn dat alles goed is verlopen alleen is de vraag hoeveel tijdverschil is er nu met Nederland?
    hartelijke groet uit Apeldoorn.

• 13 Juli 2015 - 11:12

Karin Van Geldorp:

Lieve allemaal,

Wat een bijzondere reis; fijn dat jullie dit als gezin kunnen beleven. Een mooier souvenir kan je je niet bedenken. Nou, die foto vanuit 't vliegtuig mag er zijn Gerda!
    Nog heel veel reisplezier, uit een doodstil Noordwijkerhout.

Liefs,
    Karin

• 14 Juli 2015 - 14:49

Lotje:

Hoi allemaal!

Wat leuk om deze verslagen te lezen zeg, ik geloof dat ik ook maar weer een keer naar Australië moet gaan! Kreeg van de week nog een leuk berichtje van Sjoerd dat hij het naar zijn zin had! Had niet anders verwacht :) Geniet er lekker van allemaal!

Groetjes, Lotje